piątek, 19 sierpnia 2016

Rozdział 25 Droga Do Serca

Widziałem przerażenie w ich oczach. Tylko ja wiedziałem, że to kłamstwo. Musiałem ich zmotywować. To jedyny sposób, żeby szukali w sobie sił i coś uświadomili. 
-Muszę iść do Lyoko -stwierdziłem- To moja jedyna szansa na przeżycie.
-Tu trzeba się zgodzić-przytaknął Jeremy-Lyoko może dać ci szansę przeżyć.
Ruszyliśmy w stronę fabryki. X.A.N.A już tam był. Wyglądał coraz gorzej. Ja zresztą też. Obaj wiedzieliśmy że tylko "Piątka" może nas ocalić.
-Ruszajmy-powiedział X.A.N.A -Nie musisz mówić o czym myślisz.
-Jeremy, wyślij nas!-rozkazałem krótko
Tylko na nas spojrzał. Wiedział że prawdopodobnie widzi nas po raz ostatni. Też to wiedziałem. To była moja ostatnia wirtualizacja.
    Wyruszyliśmy do skanerów. Mogła mnie uratować tylko jedna rzecz. Morze cyfrowe.
-Żegnajcie przyjaciele-powiedziałem-Tylko morze cyfrowe może mnie uratować. Zawszę będę nad wami czuwał.
Po pojawieniu się w Lyoko razem z X.A.N.Ą wskoczyliśmy od razy do morza cyfrowego.Nasze kody zniknęły z superkomputera.
Stałem się Jednością z Lyoko. Nadszedł czas kiedy pora wypełnić przysięgę. Czas uwolnić Naxx spod władzy Widma i zniszczyć go raz na zawszę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powinno pasować