wtorek, 29 marca 2016

Rozdział 22 Nowe moce cz.2

Gdy tylko wstałem zaczęły się pytania.Aż musiałem kazać im się uciszyć bo nic nie rozumiałem.
Teraz na spokojnie-powiedziałem-zadawajcie pytania po kolei i tak abym zrozumiał.
Zaczął X.A.N.A.Troche mnie to zdziwiło.Byłem pewny że pierwsze pytanie zada Jeremy.
-Jakim cudem tak szybko zyskujesz moce?-spytał
-Nie mam pojęcia-odpowiedziałem zgodnie z prawdą-Gdy znalazłem się miedzy światami Widmo mówił coś o miłości i gniewie.Sądze że po tym jak się uwolnił wszystko się zmieniło.
Reszta pytań dotyczyła głównie tego jak się czuje z nowymi mocami i z taką ilością punktów życia.
-Wracajmy-powiedziałem-Chce porządnie wypocząć.
Wróciliśmy i gdy tylko się położyłem znalazłem się miedzy światami.
-Za każdym razem-rozpoczął Widmo-jesteście coraz dalej od pokonania ich.Dlatego ulepszę waszą broń.Jedno cięcie powaliło by samego Hoppera.
Natychmiast się obudziłem.Zobaczyłem że nade mną stoi William
i Odd.

-Co jest?-spytał Odd-Wyglądasz jakbyś przewidział czyjąś śmierć.
-Idziemy do fabryki-powiedziałem-Mam gdzieś że wpisze mi nieobecność.Muszę pogadać z  X.A.N.Ą.
Nie zadawali pytań tylko napisali do reszty żeby zjawili się w fabryce.Gdy dotarliśmy na miejsce zobaczyłem ciężko rannego X.A.N.Ę i Hoppera.
-Co się tu stało?-spytałem
-Widmo na nas napadł.-odpowiedział X.A.N.A
Kazałem wysłać się do Lyoko i uprzedziłem o tym co widziałem.Poczułem się dziwnie.W Lyoko czekała na nas chyba całe jego banda.Nagle poczułem coś czego nigdy wcześniej nie czułem:Chęć mordu.Tak wielką że mógłbym zabić słonia gołymi rękoma.Nagle wszyscy się zdewirtualizowali.
-Jeremy co jest-spytałem-Nawet nie zacząłem przedstawienia.
-Nagle wypuściłeś wielki pierścień z ognia.Możesz mi to
wyjaśnić?-spytał

-Później.-odpowiedziałem-Na razie mnie sprowadź.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powinno pasować