wtorek, 5 stycznia 2016

Rozdział 17 Druga próba:Próba siły cz.1

Następnego dnia
-Nie dołuj się-powiedział William-Przecież mogła kłamać.

-Tak,ale to nie zmienia faktu że jestem
 niespokojny-odpowiedziałem-Jeżeli to prawda to znaczy że jestem dla was niebezpieczny.

-Nie zmienia to faktu że tylko ty coś z tego możesz
zrozumieć-powiedział Jeremy

Pół godziny później pojawiła się skała z informacją.Wiedziałem czym to się skończy więc uprzedziłem Williama i Aelite.
-Dawaj-powiedzieli
Przeniosło nas do podobnej sali co ostatnio ale napis był inny.
-Próba siły-przeczytałem-Zaatakują was wasze największe koszmary.Im dłużej wytrwacie tym słabsze one będą.Żeby wyjść z próby zwycięsko przetrwajcie po trzy koszmary.
-Kiepsko-stwierdził William-Bo moje koszmary są silne
-Czekajcie-powiedziałem-tu jest napisane że muszę wziąć inną dwójkę.Ale jak?
Nagle pojawił się Widmo.
-Pokaże kopie a ty wybierz dwie które mają do ciebie
dołączyć.-powiedział Widmo-Ta dwójka ci pomoże.

Wystraszyłem się bo wiedziałem że kogokolwiek przyzwę będzie widział moje najgorsze lęki.
-Wybieram Ulricha i Yumi-powiedziałem
Po chwili pojawili się,i przetłumaczyłem im napis na szybko.
-Zaczynajmy-powiedzieli jednocześnie.
Najpierw pojawił się Ulrich całujący Sissi,więc domyśliłem się że to koszmar Yumi.Uderzyliśmy na niego a ten się rozpłynął.Ulrich natychmiast pobiegł pocieszyć Yumi.Chwile później pojawił się William całujący Yumi.Koszmar Ulricha pomyślałem.Ten uderzył z taką furią że prawie się zapalił.Chwilę potem pojawiłem się ja,mordujący wszystkich wojowników Lyoko a także ich rodziny.Mój koszmar...
                              Ciąg dalszy nastąpi                    
Kanał na YT

3 komentarze:

  1. Witam!
    Twój blog zawiera treści na podstawie Code Lyoko/Code Lyoko Ewolucja w związku z tym zachęcam Cię do zgłoszenia go do "Spisu opowiadań o Code Lyoko". Możesz to zrobić poprzez wysłanie zgłoszenia na adres e-mail lyokoangel9@gmail.com, bądź zostawienia komentarza w zakładce "Zgłoszenia" na stronie głównej. Wcześniej zapoznaj się z regulaminem obowiązującym na stronie.
    Lyoko Angel
    [http://spis-opowiadan-o-cl.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog jest w fazie rozwoju.Na razie nie będę go nigdzie udostępniał.Jednak dziękuje za propozycje i na pewno w przyszłości ją rozważę.

      Usuń
    2. Szkoda, aktualnie mamy mało aktywnych bloggerów w fandomie, a jak widzę twoje opowiadanie dość szybko się rozwija (patrzę oczywiście na daty rozdziałów, a nie na treść). Jestem też pewna, że czytelnicy pomogliby Ci zauważyć wszystkie niedoskonałości, a dzięki temu mógłbyś nabywać nowe umiejętności.
      L.A

      Usuń

Powinno pasować