piątek, 1 stycznia 2016

Rozdział 15 Próby Widma

Następnego dnia
-Te nagłe pojawienie się ruin mnie niepokoi.-powiedziałem-Widmo musi korzystać z Naxx żeby je ustawiać.
-Racja.-stwierdzili wszyscy
-Nie podoba mi się to że mój kuzyn kręci się koło
dziewczyn-powiedziałem-Potrafi wydobyć informację podstępem.

-Niedobrze-stwierdził Ulrich-Yumi mówiła mi że się do niej przystawia.
-Raz już mu miałem przyłoić-mówił William-ale szła Sissi
 i nie wyprowadziłem ciosu.
-Szkoda-stwierdziłem-Może miałby nauczkę.
W tej chwili przyszedł Frans Hopper.Aelita widząc go od razu rzuciła mu się na szyje.Mój kuzyn o mało nie upadł gdy Aelita mu się wyrwała.
Wyszedł dyro i zobaczył Hoppera.Natychmiast zatrudnił go z powrotem na stanowisko nauczyciela fizyki.
Już na pierwszej lekcji było ciekawie bo zamiast o pierdołach zaczął wykład o fizyce kwantowej.Wszystkich zainteresował X.A.N.A który wyglądał dokładnie jak ja i miał własną świadomość.Po lekcji kazał zostać naszej szóstce i ściągnoł Williama i Yumi.
-X.A.N.A. znalazł kolejne ruiny-powiedział-Zwolniłem was z reszty dnia więc jazda do fabryki.
Ruszyliśmy natychmiast.Na miejscu byliśmy po chwili.Zacząłem odczytywać runy.
-Napis mówi że trzech z nas ma podjąć się próbą
Widma-powiedziałem-Przy każdej próbie ma być kolejny napis więc to pewne że ja idę.Kto jeszcze?-zapytałem

-Ile ma być prób?-spytał William
-Trzy-odpowiedziałem-Potrzebuje kogoś kto dobrze zna Lyoko i kogoś kto potrafi się dostać w trudno dostępne miejsca.
-Ide-zgłosił się William-Mój dym jest niezastąpiony.
-Ja też idę-oznajmiła Aelita-Doskonale znam Lyoko
-Świetnie-powiedziałem-Teraz tylko jakaś wiarygodna wymówka żeby dyro nie zauważył że nas nie ma

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powinno pasować